I'll put my self right beside you, would you like that

Vaknade vid halv 11 idag av att pappa ringde och tyckte det var dags för mig att kravla ut sängen...
Så det var bara att dra på sig kläderna och ta med Basse ut på en förmiddagspromenad i skogen i typ 40 minuter och sen ut till stallet och skritta ut med Maja och hästarna skötte sig rätt bra förutom Tingis som har sina damp moments-.-'
Ikväll kommer iallfall Elin och hennes familj hit på middag, så det blir säkert trevligt.
Imorn är det ju nyår och själv kommer jag spendera den med Manda, Becca och Joel. Blir helt enkelt att göra middag hos Manda och vara där ett tag innan vi drar ner mot stan:)
Näe nu ska jag sätta mig och kolla på första säsongen av TVD och göra det tills vi får gäster haha höörs^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback