I'm awake to be watching over you

Ligger nu på golvet i mitt rum och lyssnar på låtar från Dead by Aprils senaste album och kan säga att de är riktigt grymma:) Var länge sedan jag lyssnade på de men jag gillar de ändå:)
Iallfall såå var ponnysara snälla och fick komma ut på varsin tur och båda skötte sig bra:) Speciellt Tingis som var lugn och snäll och försökte inte på några som helst konster, men Gucci är som sagt också superduktig, verkligen en häst man känner sig 100% säker på i alla lägen:)
Imorn så har jag halvdag å slutar typ 12 så då ska jag försöka passa på att rida när de är ljust ute och resten av dan kommer nog gå till skolarbete, har gaaalet mycket nuu i slutet innan lov men men såå kan de va:)
Näe ska återgå till mitt skoljobb nuu hörs:)





» Vicky

Asså taggar så jävla mycket!!! Kommer bli kung!!

2011-12-07 » 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback