Tick tock goes the clock

kan ju faktiskt vara snäll och svara lite på kommentarer(A)


nääe jag har faktiskt inte glömt bort globen bilderna men jag har haft mycket att göra den senaste tiden ( okej jag har varit ganska lat också ) och det har varit mycket med att vi flyttar och sånt men jag lovar att så fort vi
får ordning på allt och kommer tillrätta i vårt nya hus ska jag lägga upp bilder! :)

Sen så har vi inte flyttat än men vi håller på förfullt! Just nu far mamma och pappa som små galningar fram och tillbaka och flyttar möbler och fixar och håller på men vi har bestämt att på annandagen alltså den 25 december så kommer vi flytta helt och förmodligen ta med hästarna då också!:D
Och jag lovar att ni kommer få en bildbomb på huset och allt sen när vi har kommit i ordning!(A)







» Emma

Ett tips för att slippa snöstyltor är att pensla hovtjära i hovarna, då fastnar inte snön:)

2011-12-19 » 23:02:30
» J

Jag tycker du kan lägga upp saker på de du köpt osv förutom om det är en present men annars äre bara kul att se vad folk har köpt!:)

2011-12-19 » 23:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback