Always on my mind

Grattis till mig idag dåå som fyller 15!! :)

Idag började vi iallfall 1 så jag for ut till Tingis vid 9 och red ut i skogen och hon var såå snäll å fin! Sista galoppen var såå himla fin och hon ver verkligen jättelugn och avslappnad trots att de var på hemvägen och då brukar hon oftast vara astaggad men nu var hon jätteluugn :')<3

Sen så blev de hem och duscha och göra sig iordning till att gå till skolan och vi hade 1 lektion , Bild, så de kändes rätt ovärt men men...

Snart ska jag, mamma å maja ner på strömmis för maja ska klippa sig och jag å mamma ska kika i affärer och sen ska jag nog köpa hårfärg ifall jag hittar nån bra för nu har jag typ 2-3 cm blond utväxt som måste fixas till innan man kan börja göra något annat med håret :)

nääee nuu ska jag gåå och sen får vi väll seee ifall vi hörs mer idag eftersom ikväll ska vi fira miiig, pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback