Day 9

Dag 9 – Min tro och det jag tror finns

Jag tror egentligen inte på någonting, jag tror inte att de finns någon gud eller buddah eller allah eller nån annan sorts gud av någon religion. Jag vet inte om jag tror på ödet heller. De som händer, händer och man kan väll som inte säga att de var meningen att de skulle hända för hur ska framtiden kunna bestämma vad som ska hända?
Näe jag tror inte på liv efter döden och jag tror inte på någon himmel eller något helvette och jag tror inte på kärlek och jag tror inte att tiden läker alla sår och jag tror inte att livet egentligen har någon större mening. Så man kan väll säga att alla de saker jag inte tror på blir till saker jag tror på? (A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback