Hoppträning - Bana

Hoppade bana idag på träningen och allt började jättebra. I början och i mitten var hon jättefin hela tiden och var pigg och bjöd på hinder och vi hade rätt mycke titt hinder och hon brydde sig inte alls och hoppade jättefina språng :) Men sen i slutet så började hon tjura och sen så tjurade hon ett tag men sen så släppte de lite grann och då gav vi oss :) De är inte lönt å tjaffsa med henne när hon blivit tjurig så då är de lika bra å sluta när man fått igenom de :) Det låter kanske konstigt men annars är jag ändå rätt nöjd, jag blir inte lika arg och frustrerad längre när hon gör sådär och jag klandrar inte mig själv lika mycke när hon gör sådär för jag vet att när hon är på sånt humör så spelar de ingen roll vem som rider henne eller vad man gör såå de gäller att ta de med en nypa salt och försöka vara positiv ändå :)

nääe ska gåå nuu, imorn börjar jag klockan 1 och sen fyller jag 15 imorn ocksåå så jag kommer ta Tingis på morgonen och sen såå blire att fira mig :)

haa dee bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback