I find it hard to belive

Har nyss tittat på de senaste avsnittet av ponnyakuten och kommit fram till att ponnyn Fenja är lite som Tingis under hennes bitch dagar så de ska bli väldigt intressant att se deras utveckling och lyssna på vad tränare säger och sånt. Men vissa gånger när hon är sådär kan man inte göra annat än att skratta åt henne för man blir bara så arg och sur och ingenting funkar och det funkar verkligen inte att börja bråka med henne. Men jag tycker jag har blivit bättre på att kunna kotrollera min ilska när hon blir så och ändå fortsätta rida på framåt och försöka ignorera hennes tjurighet genom att vara bestämd utan att bli arg.

men vi jobbar på det helt enkelt, och det är det värt för trots allt så älskar jag ju henne mäst i hela världen^^,<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback