I follow you

Lilla Röd skötte sig rätt så bra idag faktiskt, jobbade lite med att böja henne i sidorna och få en smidig och snabbvänd och sen jobbade jag lite med galopp på serpentiner och saktade av till trav och bytte galopp igen så de blev lite avsaktningar :) Jobbade henne på att bli snabb och smidig i traven på serpentiner och började med att göra vanliga serpentiner och sedan försöka trycka in fler och fler och till sist så blev det nästan framdelsvändingar i svängarna och hon höll traven hela tiden och trampade på bra och var riktigt fiin :) Sen så blev de å ta in hästarna och ge de mat och sopa i stallet å sånt och sen kom en snäll glad liten pappa och hämtade mig och sen körde vi fast i en snödriva på väg hem från stallet så glada lilla pappa blev inte lika glad då:P

har iallfall ätit middag och nu sitter jag å fryser i min morronrock(A) näe men nu ska jag skriva dag 10 vi hörs snart :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback