I see you watching me

Morning peeps, vaknade 06.13 två minuter innan klockan skulle ringa så de kändes skönt att kunna gå upp utan att bli väckt av min hemska klocka:) Just nu sitter jag och äter nygjord smoothie till frukost och sen börjar jag om en halvtimma. Har en känsla av att de här kommer bli en bra dag(A) vet inte riktigt varför med de känns bara som dee och de känns bra!:)

aja, sa väll dricka upp resten av min smoothie och sen så blire tandborstning och skolgåing ( haha snyggt ord :P ) såå hörs vi väll ikväll efter jag haft insläpp pusshejj<3






ååå vilken fin blogg!

den här ska jag verklien försöka följa! :')



kika gärna in på min också, och släng iväg en kommenar också vettja ;)

http://skarvan.blogg.se

<3

2011-02-04 » 08:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback