I'll be there for you

pluggpluggpluggpluggplugg är vad som borde stå på schemat och vad äre jag gör? joo jag har varit med Becca på stan en stund och frysit sönder för att när vi kom hem hoppa ner i min soffa i massor av tjocka kläder och 2 filtar och druckit smoothie..men det räknas väll nästan som plugg(A) Iallafall så har jag fortfarande ångest över mitt hår som typ knappt finns längre men i övrigt är allt braa :) Har typ musikredovisning imorn och sen bokredovisning på torsdag och jag har inte ens läst någon bok(A) sen så har vi tyska prov och engelska prov på fredag, sen så har jag 2 svenska upg som jag måste göra klart som ska in så fort som möjligt och sen har vi ju matteprov på måndag...känner att jag verkligen inte har tid att sitta vid datorn såå vi hörs senare pusshejj<3






har inte du sportlov nästa vecka?

2011-02-23 » 18:59:21
» becs

gammbild ja tack!

2011-03-03 » 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback