Speak now or forever stay in silence

Jaa...eeehh...då vare de där med att komma på vad jag ska skriva nu dåå :P iallfall rätt chill dag idag trots allt och imorn blire engelska prov men de känns inte precis svårt ska bara ta och kika lite på fraserna och lite fakta om USA och sen så borde jag vara fit for fight till provet(A) hoppas jaa. Maja har ju Tingis idag som ska få vila och sen så ska jag på hippo vid halv 7 å spåna boxar inför tävling men det tar ju inte så lång tid:)

Imorn så blire bad på skolan och kan ju säga att jag inte känner mig inte precis taggad på de, sen så blire att packa alla saker inför lördag och söndag och putsa och fixa och jag känner mig astaggad och vill verkligen ba in å köra!:D

näe nu ska jag gåå hörs pusshejj<3



Körde på lugg idag och kan konstatera att jag inte passar i lugg och nu är den fuckad så de gå int att he tillbax den om ja int tvättar håre men de ska ja ju gö imorn så de bli no bra endå (A) snygggdialekt häär:P






Vinn bloggsvar's inbjudan!

http://ridersjumping.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvars-inbjudan.html#comment



Ursäkta ifall du ej accepterar reklam kommentarer.

2011-03-02 » 08:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback