Watch my back so I make sure you'r right behind me as before

Nu har man käkat födelsedags mat och någonsorts tårta och kan säga att jag tycker att man borde fylla år oftare! :)

Iallfall for ju jag å mamma ner till strömmis ett tag oh jag köpte hårfärg så snart ska jätteutväxten bort! De var typ inte förän idag jag märkte hur förhemskt de egentligen ser ut :S Köpte en mycket ljusare färg än den jag har nu och är livrädd för att mitt hår ska bli orange och blir de de så åker vi tillbaka till färgen svartbrun på direkten kan jag säga!! Jag har inget emot oranget hår på andra (om den inte kommer från failade blonderingar) men jag vill inte ha de själv :) Har köpt en slingförpakning också för att kunna slinga på mörkt hår och de ska vara något som motverkar gulapigment med lite silver stänk i såå dee låter ju bra :) Nu kommer inte precis mitt hår ha vita slingor men de blir väll kanske ljusbruna slingor kanske (A)

Nääe imorn äre en nyy daa och jag är jättetrött såå jag hoppar nog snart i säng och sen blire juu att vara med Becca imorn såå vii hööörs<3






Jag vill se dina "to die for" skor, snälla!

2011-02-07 » 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback