By the light of the moon

En till evighetslång dag har snart tagit slut och vad har man gjort idag då? Svaret på den frågan är nog att jag knappt gjort någonting den största ansträgningen jag gjort idag var när jag kom hem från skolan och hade insläpp i stallet oh sen fick man laga lite hage också eftersom en undertråd till Tingis å Leos hage att gått av på mitten...ganska skumt..var nere vid hagarna när jag skulle hämta Pontiac och Cheries hönät och sen tog jag in de i stallet och fyllde de och sen typ 10 minuter senare när jag gick ner till hagarna för att hämta Tingis å Leos hönät så var undertråden av -.-' Så då fick man sitta och tråkla ihop tråden igen med en annan tråd och eftersom jag är så osmart och inte stängde av strömmen i staketet så fick jag mer än en stöt om jag säger så...

Imorn så ska ju Maja ha Tingis igen och jag ska ner på stan och äta middag och se på bio med Manda och sen ska jag köpa en födelsedags present till Becca som fyller 15 om en vecka såå nu måste man ju slå på stort! Mohhahahaha!!!

haha men nu ska jag gåpåå pusshejj<3


kossaaaaaaaa






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback