Day 3

Okej dags att skriva om min familj.
Min familj betstår av 4 personer och det är ju då min mamma Ulrika, min pappa Erik min lillasyster Maja och så jag såklart. Vi har 2 djur och det är ju då våran halvt störda hund Basse och så Tingis eftersom de också hör till familjen tycker jag. Vi bor i Umeå i ett lagom stort hus på CH.
Min familj är nog ganska bra ändå eftersom mina föräldrar är bra på att ställa upp för mig och sen så är det ju snällt att de till och med köpte en ponny åt mig efter 8 år av tjat så där ser ni!! Det hjälper att tjata och fjäska^^,
Min Mamma jobbar som sjuksköterska på Norrlands universitets sjukhus och min Pappa äger Ica Fyren i obbola så han jobbar där och det är där jag har sommarjobbat den här sommaren och förmodligen de flesta sommrar framöver:) Min lillsyrra är 11 och fyller 12 så hon går i 5an och hon och jag är verkligen inte lika plus att hon är längre än mig, vilket gaaanskaa många retar mig för(A) inklusive henne, men jag gillar faktiskt att vara ganska kort så dee gör inte så mycke(A)

jaaa, vad ska jag mer skriva... kommer inte på nå mer såå undrar ni nått får ni väll fråga(A)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback