For a moment like this

Sista dagen på lovet idag då...men jag längtar ju såååå mycke efter skolan å få sitta instängd i ett klassrum å lära mig massssoor med intressanta och viktiga saker som jag veeeerkliiigen behöver kunna tills jag blir vuxen-.-'
Nääe usch man blir ju depp bara man tänker på de!! :(

Idag blire iallfall att fara ut med Den Lilla Röda Saken i skogen och när jag kommer hem så ska jag försööka träna lite grann^^, Ska se om jag lyckas ta mig upp på träningscykeln och cykla i en halvtimme iallfall å sen kan man ju försöka träna lite mage också :) Men jag är typ taggad på att träna så hoppas att de håller i sig då :P

sen så svar på kommentar så hoppar jag inte alls speciellt ofta med Lilla Röd. Jag har ju hoppträning 1 gång i veckan på söndagar men nu har vi uppehåll så då har vi kört in till hippo nu 2 söndagar i rad så jag har kunnat hoppa då för att hålla igång innan träningarna börjar. Sen så har jag ridit bommar å 30 cms cavaletties 1 dag i veckan iallfall under lovet annars brukar jag oftast inte göra de för de är så jobbigt och bära fram alla grejjer när man är själv och ifall man vill flytta om något måste man ju hoppa av och ändra. I vanliga fall brukar jag bara hoppa 1 dag i veckan å kanske någon gång ibland rida bommar om jag orkar annars så rider jag mäst henne i skogen.
Hon brukar gå på banan 3 dagar i veckan å de är ju en gång när Maja har henne på tisdagar å sen kanske jag rider henne på banan torsdag eller fredag å sen så har jag ju hoppträning på söndag och resten av de 4 dagarna så går hon i skogen 3 å sen vilar hon en dag.
Såå som sagt så hoppar jag inte henne ofta! :)

Näe nu ska jag borsta tänderna och fara ut till Lilla Röd innan de blir mörkt vi hörs pusshejj<3










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback