I know what I belive inside

Goooodmoorgon hoppas vi sovit gott de har då inte jag eftersom jag bara drömde mardrömmar hela natten :S
Ena drömmen blev jag jagad av någonting i en skog och sen kunde jag inte springa och sen sprang bara massa folk förbi så blev jag alldeles ensam med någonting som ville döda mig :S Inte kul!! Andra drömmen så satt jag fast på en sjunkande båt å de var inte heller speciellt kul!
Aja tur att de inte var på riktigt ^^,

Idag har Maja Tingis så idag har jag hunnit städa övervåningen och snart ska jag tränings cykla lite igen å kanske köra lite mage å sen ska jag ställa mig på vibran ett tag och då ska jag INTE ha druckit vatten innan:P haha gjorde de sist och guuud vad de skvalpade runt i kroppen man blev hyfsat illamående:P

näe nu ska jag ta mig i kragen å börja trampa vi höörs sen<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback