I look in to your eyes

Sov till halv 12 idag å jag gick ändå å la mig ganska tidigt så jag sov typ 12 timmar men de vaa sköönt!^^,
Iaf så har jag varit med Becca idag å det enda vi gjorde idag var typ att åka runt på olika bussar:P
Först for vi ner till Ersboda å sen så tog vi bussen ner till stan och jag köpte en liten färgboll å försvarets hudsalva å de behövdes :)
Har nyss duschat och använt min lilla färgboll och kunnat kostatera att mitt hår blev lite mer glansigt och ser lite mer "nyfärgat" ut så de gillas även om den inte tar bort utväxten som börjar komma krypande...
Funderar på att snart gå till frissan och klippa mig men jag vet inte riktigt vad jag vill göra med de men jag vill iallfall klippa bort minst 10 cm. Jag trivs inte så jättebra i långt hår och jag tycker mitt börjar bli för långt så jag vill nog ha typ till axlarna^^, de är lagom längd^^,

är iaf astaggad på läpp å navel piercing nu å bara så ni vet blir man bara mer taggad att göra det när ingen tycker man borde^^, får se hur detta slutar ;)

Imorn blire att äntligen få fara ut till skrutt ponny å om jag inte minns fel har jag insläpp imorn också så då kan man ju ändå sova länge :)

näe nu ska jag gåå vi höörs<3






vilka snygga ögon du fick i lösögonfransarna:)

2011-01-06 » 11:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback