I told my self I won't do it anymore and now im back on the same road again

Det var riktigt härligt väder idag så jag kunde fara ut till stallet i hippojackan och vanliga ridbyxor istället för tjockjackan med täckisar så det gillades verkligen! Tog faktiskt med mig kameran till stallet idag så jag har fotat lite nya bilder på skrutt och sen har jag också fotat i stallet eftersom de är ganska många som har velat se bilder på hur vårat stall ser ut :)

Red runt 40 minuter på banan idag för enligt Maja hade hon ju varit bitch i tisdags och torsdags så jag kände att det skulle ju vara intressant och se vad man har att jobba med imorn så jag vet ifall jag måste vara beredd på att hon är tjurig. Men hon var jättesnäll och fin och gjorde allt jag bad henne om och hon protesterade inte en enda gång! Hon piskade knappt med svansen! Sen var galoppen idag riktigt bra och jag kunde sammla henne ganska mycke och hon var lugn och väldigt rytmisk :) Så det var verkligen en possetiv överrasking!:)

men nu ska vi snart äta middag såå vi hörs senare ikväll pusshejj<3


geee miig sooommmaar!!<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback