I'm not gonna let my self fall again

Den här dagen har varit jobbig kan jag lova! Bara massa jobbiga lektioner och sen började vi kvart över 8 och sen slutar vi halv 4 men fick sluta runt 3 idag för vi var snabba på HKn idag:)
Sen blev det stan med Manda och jag sprang snabbt runt i lite affärer för att försöka hitta den perfekta födelsedags presenten till Becca men inte tusan hittade jag det jag letade efter så ska försöka leta igen på lördag för hon kommer inte undan!:P
Sen blev det såklart Kina middag och sen så blev det Bio :) Såg ju The Tourist och den var rätt bra faktiskt. Men blev ändå lite besviken för jag trodde den skulle vara bättre men det var ändå skönt att bara slappna av lite framför en film :) Hinner inte träna ikväll så jag ska träna imorn istället och det menar jag verkligen också! Tänker inte lägga av i första taget och sen blir det ju bra när de blir vår och sommar sen så man kan springa ute för jag springer hellre än cyklar men jag vill inte springa ute på vintern så då blire att cykla istället :)

Imorn så får vi se hur jag gör med Tingis, antingen så rider jag ut i skogen eller så rider jag på banan för enligt Maja är hon tydligen i bitch perioden så då kanske de är bra att rida på banan och försöka se ifall hon kan skärpa till sig lite.. men det beror lite på om någon annan ska rida ut så rider jag ut :)

näe nu ska jag snart sova är supertrött och börjar alldeles för tidigt imorn... men godnatt såå höörs vi :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback