Memories they take her back every moment fades to black

Eftersom traktorn stod mitt ivägen så gick de inte att rida i skogen idag så blev att rida 45 minuter på banan och vi jobbade mäst med tempoväxlingar och eftersom hon var lite grinig så blev de mäst ökningar :)
I börjar av passet var hon lite surig och ville inte riktigt gå fram så vi stod å studsade ett tag och hon kickade lite mot skänkeln å små stegrade lite grann ganska gulligt faktiskt tills jag höll att få mig en flygtur :P Haha hon hade precis gjort en liten halv stegring och när hon ladade så var jag fortfarande i bakåt vikt så då massade hon på att lätta på bakdelen så sen så satt jag framför sadeln, framme på halsen:P haha tur att man lärt sig knipa med benen:P Men annars skötte hon sig bara braa :)

Tror faktiskt att jag ska vara lat idag å inte träna idag^^, Annar så tränar jag nog senare ikväll innan jag ska sova vi får seee hur jag gör, faaaast det skulle vara skönt att träna faktiskt men i såfall senare^^,

aja, nu ska jag gåå vii höörs<3



hahahhahahahaha jag älskar verkligen de här bilderna i rad:P men jag rammlade faktiskt inte av jag lyckades kravla mig upp:P





Hej!

Var gärna med när jag lottar ut månadens ekipage! Inga krav eller villkor behövs :)

http://emblems.blogg.se/hast/2011/january/manadens-ekipage-februari.html

2011-01-17 » 17:22:36

haha jätte fina bilder :D :D

2011-01-21 » 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback