My heart is gone

Igår var en riktigt hääärlig dag kan jag säga! Jag gick knappt utanför dörren på hela dan förutom när jag skulle gå en sväng med basse men han ville inte gå ut för han försökte bara vända hem hela tiden och sen så satte han sig ner och vägrade gå så det blev ju inte så lyckat. Men det var några i närheten som höll på att smälla små raketer å han tycker det är läskigt när man är ute med honom men när han är inne går det bra då bryr han sig inte så jättemycke :)
Resten av dan spenderades i soffan med en filt framför VÄNNER ^^, Känner att jag har varit asseeg under det här lovet men när jag har skola hinner jag ju aldrig slappna av för då blire ju upp tidigt på morgonen och sen till skolan och direkt efter skolan blire hem och äta och sen far man till stallet och det tar ju oftast minst 3 timmar och då är klockan kanske 6-7 och när man kommer hem är man jättetrött och ska duscha och äta igen och då är klockan kanske 8 halv 9 och om jag är trött då så då går jag och lägger mig. Det känns inte värt att vara uppe bara för att om jag ändå måste upp tidigt igen dagen efter och sen rullar de på. Så ni kanske förstår att jag inte har så mycke tid att vara social på men jag gör mitt bästa :)

iallfall idag så ska vi köra in Tingis till hippo så vi kan rida i ridhuset och de ska bli skönt att få komma in i lite värme! Tror jag ska ( hehe pappa får lov att göra^^, ) ställa upp lite hinder så jag kan hoppa lite har inte gjort de på 2 veckor om man inte räknar med när jag red cavalettis i torsdags men 30 cm känns inte som hoppning för mig :)

näe nu ska jag äta frukost och göra mig iordning pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback