Nothing can stop us now

Hemkommen från Tingis ligger jag i soffan och halvsoover^^,
Drog ju in henne till Hippo och red och hoppade i ridhuse och det gick väll braaa, hon var taggad och på G! Nästan lite för taggad hon drog mäst mot alla hinder och det gick typ fortare och fortare -.-' men men det är ju kul att hon tycker det är kul :)

Hoppade mäst på ett räcke som stod typ snett igenom som vi höjde upp eftersom så sista språnget låg på 110 och då började hon backa av bättre för det var väll som då hon märkte att man inte bara kan rusa mot allt utan att man kanske ska lyssna på lilla mig litegrann och ta det lite lugnt:P
Hon blev iallfall väldigt svettig men sen är hon ju jättelurvig och är i ett väldigt stort behov av en klippning!!

Sen har ju Minette varit såå snäll och fixat en ny design åt mig som är lite mer vintrig än den roosa^^,

aja, nu ska jag se på vänner vii hööörs<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback