Please take me anywhere but here

Blev att rida ut med Signe idag och Tingis skötte väll sig hyfsat bra :) Det enda hon tjaffsade med var typ när vi skulle börja rida och jag nyss hade suttit upp och skänklade på frammåt för vi skulle gå först och då så bråkade hon lite och gjorde lite söta luftsprång och bakutsparkar och en och annan liten stegring också men när jag väl fick henne att gå fram så skärpte hon sig och istället var hon rättså pigg hela ridturen :P haha hon är ju som hon är ibland alltså -.-'

Sen så fick jag skjuts av hem av mormor och morfar och har nyss ätit en STOOOOR tacotallrik till middag och jag lovar jag ska aldrig äta igen för det här borde jag hålla mig på i minst 25 år! Så det blir ingen träning för mig ikväll för om jag rör mig så kommer jag typ spy, men imorn då jäklar blir det träning!! och den här gången menar jag de också! MINST 2 ggr i veckan sa jag försöka träna så desåå!!

näe nu sa jag röra mig ner mot soffan och förhoppningsvis så spyr jag inte på vägen ner för trappan och sen kommer jag ligga där heeeela kvällen såå vi hööörs ;)<3






Älskar din blogg!!

2011-01-21 » 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback