Day 6

Dag 6 - Min dag i text/bilder

Eftersom jag inte har fotat något idag blire lite svårt att lägga in bilder från idag men min dag i text borde ju fungera(A)

Sov iallfall till halv 10 och sen blev det att äta överblivet godis till frukost innan en snäll pappa skjutsade ut en till Lilla Röd och sen blev det en timmes tur i skogen med Signe och Gaggiz och sen så har jag varit hemma och sovit på soffan ett tag och har klämt in en liten prom med Basse också och den hunden måste vara blande de segaste som finns:P Först låg han på golvet i hallen och tittade på mig när jag klädde på mig ytterkläderna och sen tog jag fram kopplet och rasslade lite med de och ropade på honom och då sträckte han på sig, klev upp och gick in i vardagsrummet till pappa:P Så då fick jag gå och hämta honom och när jag fick på honom kopplet så gick han och la sig i sin säng där -.-' så fick typ släpa ut honom genom dörren :P

Aja resten av min kväll ska nog spenderas i soffan om jag får bestämma!! är såå gaalet trött!!
nä nu ska jag draa vi höörrss<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback