You don't know how it is to be nameless

Kan ju säga att de var riktigt skönt att rida ut idag! Det är ju plusgrader å man kan rida utan täckbyxor och inte så tjocka kläder över huvudtaget å det är verkligen jätteskönt!!:D

Red ut med Maria och Cherie över vägen och de gick riktigt bra och snutt skötte sig riktigt bra och brydde sig inte om traktorer, snöplogar och bilar! Det kändes riktigt skönt! :D

Har varit hemma ett tag och typ legat i soffan och bara zappat kanaler och jag känner mig ganska trött ändå så nu sitter jag med en kopp kaffe och lyssnar på peppande musik så snart blir jag nog tillräckligt pigg för att orka sätta mig på träningscykeln och trampa lite grann...kanske(A)

näe nu ska jag gåå vi höörs<3


saaaknaa sommarnnnn!!!





Vilken snygg blogg du har! Cred till dig. :D Bra update & snygga bilder. Ska vi börja följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-10 » 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback