Your promises they look like lies

Och så har en till dag snart flytit förbi! Har iallfall varit duktig och städat övervåningen , tränat varit ute på en 40 mins prom med Basse och jag har köpt en feeet godis påse å he tyck ja att ja förtjän! :P Har ju faktiskt tränat 3 dagar den här veckan OCH jag lever trotts att skolan har börjat! Så ikväll blire att tjocka sig med kina mat till middag å massa godis och sen kommer jag antaglingen få ångest över de sen så jag kommer nog träna imorn också. Bara för att de känns lite bättre ifall man vet att man försökt göra något åt de^^,

Just nu så smsar jag med Manda och vi försöker planera torsdag kväll som verkar bli middag på stan å sen bio vilket låter braa!:D

Fick reda på grupperna till Emma Emanuelsson träningarna idag också och vi fick riktigt bra träningstider! Mellan 5 å 6 på fredag och sen på lördagen tränar vi mellan 9-10 så Lilla Röd kommer få stå uppstallad på hippo då :)
Vilket blir peeerfeeekkkktt! :)

näe nu ska jag gåå men vi höörs å ha en bra kväll!<3








» emma

sv: sorry att jag är så seg på svara, men tack&bock :D taggaru hoppträning imorrn då?;) (eller ah, egentligen idag)

2011-01-16 » 02:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback