All I want and all I need

Morgon alla morgonpigga människor som är vakna, fast de är engentligen inte så tidigt men ändå(A)
Har iallfall varit duktig och hunnit vara hos ponnysarna och ridit Tingis en stund. Red barbacka och skrittade nästan bara, några inslag av trav här och där blev de men de kändes bra, hon fick ju jobba på rätt ordentligen igår å i förrgår så tyckte hon kunde på ta de lugnt idag ( jag var trött och orkade inte rida ordentligt )
Men hon skötte sig bra:)
Mamma tar Gucci idag och de skulle gå en promenad så han får också ta de lugnt:)

Iallfall så ska jag på stan med Manda idag och vi ska träffas klockan 12 och sen så ska jag också sova där ( Vi ska ha gäster med småbarn ikväll så jag flyr )

Näe ska väll ta och börja göra duscha och göra mig iordning vi höörs pusshejj<3






sv: Vad roligt! :D Du kan skriva ditt gästinlägg och sedan skicka det, tillsammans med några bilder, till min mejl. Då tidsinställer vi det så kommer det upp någon gång under de två veckorna vi är borta. :)

2011-07-22 » 12:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback