Du har mitt hjärta i handen

Nydag idag och inget badväder idag heller, tusan också! Näe men jag ska ev vara med Becca idag eftersom hon kom hem igår från gbg!
Annars ska jag inte göra någonting vilket inte kändes speciellt kul.

Ska fara ut till hästarna ikväll som jag nu mera brukar och de blir att rida till granhäcken, Maja ska rida Gucci så då kan jag lägga lite focus på Världens Finaste. Ska fortsätta jobba med fattningar, tempoväxlingar och tänkte lägga in lite skänkelvikningar :) Man måste ju hitta på några typer an övningar när man i stortsätt bara ska rida på raka spår. Men nästa vecka är de premiär för den första volten!:D Haha de lät som om de var något riktigt stort märkte jag men jag vill verkligen komma igång med henne nu<3

Hoppas alla har en bra dag så hörs vi<3

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback