I adore you

Har fått vara hos mina älskade ponnysar idag och jag kan säga att de verkligen var efterlängtat!<3

Jag och Maja for till Granhäcken och jag red Tingis och hon Gucci. Ibörjan var de ganska dryga speciellt Gucci eftersom ingen av de hade lust att gå först så Gucci försökte mäst vända om hela tiden och små stegrade medans Tingis stod och studsade och gjorde massa luftsprång. Haahaha höll verkligen på att börja garva ihjäl mig när Tingis satte igång, eftersom jag pratade med Becca i mobilen samtidigt så hade jag bara tyglarna i ena handen och jag bara asgarvade:P haha Becca fattade inte riktigt vad jag höll på me men:P

Sen när vi kom fram till Granhäcken så gick Tingis så otroligt bra! Hon var jättemjuk och fin i munnen och lyssnade hur bra som helst! Sen så var de ju första gången hon fick galoppera också idag och jag är verkligen förvånad över hur bra hon gick i galoppen också!
Hon var fortfarande mjuk i munnen och jätterund och fin i galoppen och trotts att hon tyckte de var buskul så uppförde hon sig ändå och jag lät henne öka på lite på långsidorna för att hon ville de<3 Jag hade förväntat mig att hon skulle bita tag i bettet och dra iväg som ett yrväder med stapplande bakdel och hackig galopp men tänkt så fel man kan ha<3 Hon har verkligen blivit riktigt fin min älskling, men jag vet ju hur hon har varit och jag blir alltid lika glad när hon är så fin, fast nu mera är hon nästan alltid så fin<3

Jag har verkligen saknat henne, att få flyga fram igen<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback