I wonder if I ever cross you'r mind

Jag har börjat fundera lite på nu när jag åker bort på medelhavskryssning på onsdag och är borta i 10 dar så kommer jag försöka göra massa tidsinställda inlägg och sånt men nu till de jag funderade på är ifall någon har lust att gästblogga?

Hästblogg eller inte spelar ingen roll så och ifall någon är intresserad skulle ni ju kunna skriva som ett inlägg kanske me nån bild eller så och sen skicka till min mail. Tänkte de skulle vara lite kul?

Håller på att skriva lite tidsinställa inlägg nu som kommer publiceras under tiden jag är borta:)

Näe men som avslutning dårå ifall någon/några har lust att gästblogga är de bara att maila:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback