If you can't live without me why aren't you dead

Har nu varit duktig och fotat mitt rum litegrann så ni får se hur de ser ut, haha hoppas ni är glada för jag städade faktiskt för eran skull:P



Min bäddsoffa dårå där alla mina gamla gossedjur har hamnat. Min säng till höger med mina 4 kuddar(A)



Mitt skrivbord dårå och min överfulla anslagstavla, haha å så får man inte glömma min döda blomma:P



Min bokhylla å min lilla rosettvägg å en ful lampa som jag brukar hänga saker på.



Min största kärlek (min säng) har också lite fler rosetter där å den jättestora är faktiskt från John Hickey! Jag fick den när jag var hästskötare åt honom på en hipptävling för massa år sen!:)


Lite grejjer som är på min anslagstavla, lite dressyr protokoll, stilhoppningsprotokoll,massa biler å sånt:)



Inte dåligt va? ;)



Älskade ponnyn har en egen plats<3



Mitt rum ovanifrån



Utskikten genom mitt fönster är då inte så mycke att skryta me..



Min rosettvägg, inte heller så mycke att skryta med men jag hoppas att de blir fler snart..
Måste bara hitta ett nytt ställe att hänga de på för de ryms typ inga fler på min lilla vägg :]



Stora priset är från Derbyt med Tingis när vi kom 3a. Hästhuvudet är från när vi vann med Div 2 laget, Plaketten är när jag och Gucci nollade i Kåge och hästskon är...
jaa jag vet inte riktigt varför jag har den men :P
Har fler plaketter i stallet som är uppskruvade på Tingis box:)




Jaa, de var mitt rum dååråå(A)
Har sett likadant ut i 3 år och jag skulle väldigt gärna vilja göra om de! Haha känner att de är dags att ge bort alla mina gamla gossedjur:P

Skulle hemskt gärna vilja ha en större säng. Flytta rosettväggen till ytan över min säng och kanske slänga den gamla affischen. Skulle också vilja tapetsera om, möblera om och skaffa en större garderob...







varför hänger det ett pannband ovanför skrivbordet? borde du inte ha det i stallet?:P

2011-07-10 » 17:21:00
» linda

fin blogg! hur är det idag? gjort något trevligt :)

2011-07-10 » 17:52:50
» mee

jättefint rum <3

jag har samma tapet som i ditt men vitt istället för rött.

2011-07-11 » 16:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback