I'm not the same as before

EDIT ang ridstövlarna de är en liten 38 istället, så de är typ som en 37 enligt mig eftersom jag normalt har storlek på 36-37:)
Till dig som ville veta vilken vidd de var så vet jag tyväär inte det men de är väll normala men ganska smala vid vristen:)

Är ganska nyss hemkommen från stallet och jag och Maja red i hippo skogen och var borta nästan 2 timmar :P Vi virrade runt bland alla möjliga stigar men efter ett tag så lyckades vi hitta tillbaka:P
Eftersom Tingis bara får trava runt 15 minuter så tog vi de rätt lugnt som sagt med massa skritt:) De är verkligen helt underbara sandvägar där och jag önskar verkligen att vi hade sånna i vårat stall!
Förövrigt skötte sig Tingis riktigt bra och var väldigt lugn och avslappnad i traven! Duktig Flicka!<3

Imorn äre sista dagen hemma och sen far vi IIIIIIIIIIIIIIHHH!!!:D
Ska bli riktigt spännande och kul!
Har inte varit utomlands sedan jag gick i 4an och vi var i Thailand 2 ½ vecka, haha de var en extremt rolig resa där massa oförutsägbara saker hände:P

Näe nu ska jag käka något innan jag hoppar i säng, ska ju jobba imorn också ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback