Love is blind but I bet you knew it

Känner att de har blivit en riktigt hästig dag idag men de gillas:)

For ut till stallet 12 och kom hem för ca en timme sedan :P

Iallfall red jag först Tingis ute på vägarna och de gick rätt dåligt då hon var superspringig, spänd och tittig och inte blev de bättre av att man bara halkade omkring i regn byxorna, näe de gick verkligen inte bra. Aja får ta igen de imorn istället.

Sen for vi in på hippo med Gucci och hoppade och de gick rätt bra, han var bara otroligt stark och lite tung i handen under framridningen men han tyckte hoppningen var superkul! Hoppade en liten bana och nå studs till oxer och sånt och han hoppade fint :) Pappa filmade lite så om jag orkar kanske jag lägger upp nån liten film sen :) Men jag tror de hade gått bättre ifall han hade blivit riden igår så han slapp vara så laddad men men nu kan man ju inte styra över vädergudarna såå. Hade iallfall önskat att ha honom mer tillbaka och få honom mer uppmärksam på mig.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback