Put you'r hands up

Red ju till Granhäcken igår och de typ spöregnade så de var inte speciellt kul..Man var mer blöt än torr när man kom tillbaka och Tingis var rätt stark igår och ville bara bita fast i vänstertygeln vilket var rätt jobbigt och sen var hon pigg. Jobbade inte med de jag hade tänkt eftersom jag mäst ville att hon skulle få röra på sig så jag fick fara hem sen och bli torr:P

Idag har jag jobbat halva dagen och de gick bra, hade lite dålig motivation kanske men men (A)

Sen for jag ut till stallet och red Tingis på åkern och idag gick de jättebra! Hon var mycke jämnare i sidorna och vi tränade skänkelvikningar i alla gångarter och lite fattningar och de blev mäst galoppjobb vilket gick super då hon var väldigt lugn och fin och när hon ville dra iväg var de bara att sitta kvar och röra lite handen så hon inte skulle bita fast så kom hon på plats igen:) Älskade snutt!:)
Maja ska ha Gucci idag så jag hoppas de går bra för de.

Imorn ska jag hämta ut mina grejer från Nelly och sen ska jag vara med Becca<3
Kommer nog bli en braa dag imorn!

Näe, nu ska jag gåå pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback