Supermassive black hole

Fick ju en kommentar att jag skulle göra ett inlägg om mina närmaste vänner och något minne med de :)

De kommer bli lite svårt att välja ut ett minne eftersom jag har så många men jag kan ju försöka (A)

Tänkte börja med Becca eftersom hon är den jag träffar oftast och är med mäst eftersom ni bor nära varandra och vi går ju också i samma klass sen hon började i 4an :) Hon är också den som vet mäst om mig, och helt enkelt en underbar människa som jag verkligen kan prata med om allt<3

Hmm... sen ett minne med Becca... de skulle kunna vara förra sommaren när vi satt vid kyrkstugan på bryggan och pratade hela kvällen eller när vi var hemma hos mig och satt i trädet, eller... aa ni ser ju de är lite svårt att bara komma på ett minne men hon är helt enkelt underbar<3



Sen har vi ju Manda då som jag har känt hela mitt liv! Våra mammor var bästisar när de var små och är typ de nu också ( fast då säger man nog inte bästis när man är vuxen ) så ända sedan vi var bäbisar har vi varit med varandra men det var typ inte förän för 3 år sedan vi började vara med varandra mera "allvarligt" eller vad man nu ska säga för förut var vi bara med varandra när vi/de kom på besök å då var de lite sådär pinsam tystnad tills vi kom igång med någonting. Hahaha nu är de absolut inte pinsam tystnad nu typ pratar vi i mun på varann hela tiden:P men Manda är också världens underbaraste<3

Ett minne med henne är ju självklart när vi åkte till Stockholm förra sommarn! Det glömmer jag aldrig!


Sen så lyckades jag ju få med allihopa så nu har vi varit tillsammans alla 3 också som på valborg, kultis och våran inplanerade tältkväll som aldrig verkar bli av :P

Men valborg är nog lätt de roligaste minnet!!



Näe nu ska jag käka frukost och fara ut till stallet, idag ska Gucci rakas eftersom han fortfarande har ganska lång päls och oftast blir väldigt svettig när man rider så vi hörs<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback