Until you'r heart stops beating

Kan ju bara säga att jag längtar som tusan tills den 18 Novembeer!! Som säkert de flesta vet har Breaking Dawn part 1 premiär då!<3

Jag älskar verkligen både böckerna och filmerna, har läst första boken 3 gånger och resterande 2 ggr, sen har jag sett filmerna en miljard gånger också.
Från början hade jag inte tänkt se filmerna eller läsa böckerna för att alla andra hade gjort de och att alla blev twilight nördar men sen så såg jag första filmen ändå och blev helt förälskad!

De är egentligen inte skjälva handlingen som jag fastnade för utan jag älskar känslorna, känslan av att kunna vara så högt älskad av någon, hur allt är detaljerat beskrivet och allt sånt.
Man blir som kär i kärleken på något sätt?

Här är iallfall trailern till Breaking Dawn fast jag tror alla redan har sätt den men ändå(A)



har tagit med mig 1an och 2an på båten och jag har förmodligen redan läst ut de igen(A)





vilken fin blogg! :D

lust att kolla in vår och kanske lämna någon kommentar?

2011-07-13 » 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback