When everything goes wrong

Den här kvällen kan nog iallfall toppa de sämsta kvällarna någonsin!!

Skulle köra moppen ut till stallet och i backen ner till stallet så skulle jag bromsa för de var en taxi framför mig och då låste sig bromsarna och sen flög jag på mage i gruset.

Har suttit på akuten i 4 timmar, skrapat upp knäna, armbågarna och och handflatorna, fått en fet lårkaka och fått sy ett par stygn i handen. Kommer inte kunna rida på nästan en vecka och missar tävlingen imorn och är sjukligt mega supersur och har ont som satan i handen...






Lägg upp lite bilder vet ja... Ser inte så kul ut:(

Men du är ganska tuff Skitunge sorry för att jag skrev ;)

2011-07-30 » 22:30:36

Men stackare!! :O Jag förstår att du är sur, det skulle jag också varit över missade tävlingsdagar! Tur att det inte var värre än det blev i alla fall. :)

2011-08-01 » 01:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback