Yes I think your slipping through my fingers

Känner att jag och Becca var hurtiga idag som simmade fram och tillbaka över nydala sjön! Kan ju säga att de var mycke jobbigare att simma tillbaka så dagens motion är iallfall avklarad! Haha badkruke Joel satt kvar på land för han tyckte de var för kallt:P

Har också varit och hämtat ut mitt paket från Nelly och mina underbara skor som visade sig vara mycket högre än vad jag trodde(A) Så trampar jag snett i de kommer jag förmodligen att bryta fötterna! Men men skorna är snygga och jag kommer bli lika lång som alla andra i de! Haha jag blir 170 i de så de är 15cm :P trodde typ de var 10-12 (A)

Iallfall sitter jag och äter lunch/middag och väntar på att Beccas fotbollsträning ska bli klar för vi ska åka ut till stallet ikväll och jag ska först rida Tingis och hon ska fota lite och sen så hämtar vi Gucci och rider ner till vattnet och plaskar :) Det ska bli kul men då vågar jag inte ta med kameran:)

Näe hoppas ni har haft de bra idagpusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback