You know it makes no sense

Hittills har man iallfall haft en superdag!

Har först varit å växlat euro på stan med mamma och var också tvungen att köpa en klänning eftersom man tydligen inte kommer in i matsalen på båten utan klänning/kjol och jag HATAR att ha kjol och mina andra klänningar är mera typ fest klänningar så de blev en rosa axelbandslös sak från Gina som känns lite mer som en tunika:)

Sen drog vi iväg till Pegasus eftersom jag skulle pröva Whitaker ridbyxorna, de röda eftersom jag typ velat ha de sen de kom ut! Men självklart passade de inte :( De satt jättebra i midjan men blev alldeles för pösiga runt benen..Kunde inte ens ha storlek 30 för de var fortfarande för stora i benen.. Haha hon som jobbade där föreslog att jag skulle käka lite mera pizza så kanske de passar sen :P
Men men, sur och besviken fortsatte vi kolla runt och hittade ett par supersnygga marinblåa byxor med röd och vit söm från HorseLand och de passade peeerfeeect!! Haha storlek 158 :P
Sen var mamma också supersnäll å köpte en Kingsland T-shirt åt mig också!:D
Riktigt nöjd med de är jag iallfall för de är verkligen supersnygga tillsammans!!

Näe nu ska jag börja på ett nytt inlägg eftersom jag har 2 saker att sälja sen ifall nån är intresserad, men här är iallfall lite bilder på mina nya saker!:)

Dålig bild!









Inte världens bästa bilder dårå men de är verkligen grymt snygga!!:D<3

Ridbyxorna gick för övrigt på 675kr å T-shirten på 549kr:)<3






det är ingen t-shirt, det är en tävlingsskjorta som man har under kavajen :P

2011-07-04 » 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback