All you want is to see me fall

Första dagen på mini lovet och de är äckelväder idag igen -.-' Sitter iallfall och väntar på att Becca ska komma och då ska vi dra ner till stan ett tag för Becca ville sola och jag ska köpa lite små saker. Jag tänker iallfall inte sola eftersom då kommer jag se ut som en tomat i minst 2 dagar och de är något jag helst undviker!
Haha drömde inatt att jag skulle färga håret hos frissan och att de blev jättehemskt! Haha först blev de typ begiegrått och sen blev de kritvitt högst uppe och alleles knallorange på längderna!:S haha som ni kanske vet har jag typ fobi för att få orange hår(A) Jag kan tycka de är snyggt på andra men skulle aldrig kunna ha de själv:)

Näe sen ikväll kommer jag fara ut till ponnysarna och Gucci får komma ut i skogen som jag skrev igår, sen ska jag låta honom gå på betet medans jag promenerar med Lilla Röda och betar henne.
Lilla skrutt ponny nu är de bara en vecka kvar, håll ut<3

Jaa vet inte riktigt mer vad jag ska säga men ha en bra dag så hörs vi pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback