Blinded by your love

Denna dag har spenderats tillsammans med Becca å vi moppade runt lite grann och sen har vi sett på film hos henne:) Vi såg Devil, ni vet den där filmen när några fastnar i hissen? den var iallafall riktigt spännande, inte läskig men bara spännande och man försökte hela tiden klura ut vem de var. Den var iallfall sevärd!
Ska bara vila i några sekunder och sen så moppar jag ut till hästarna:) Maja är redan där för att rida Gucci och jag ska ta hand om min numera Tjocka Röda och sen ska jag skura ur hennes box eftersom de går ute dygnet runt så ska vi skura ur den innan vi flyttar de till betet som förmodligen kommer ske på söndag :)

Imorn ska jag iallfall jobba och sen ska jag ut till stallet och Elin ska få rida Gucci imorn:) De ska bli kul att se, hon ska ju ta hand om Tingis och Gucci nu när vi farpå kryssning om precis 2 veckor så jag vill som bara se att de funkar ihop, men de är nog inga problem alls! Elin är jätteduktig och Gucci är genomsnäll så de kommer nog gå super!:)

Näe, nu ska jag bara kolla runt lite snabbt på datorn innan jag far pusshejj<3

 de finaste jag har<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback