I think i might give up

JAG FUCKING KLARADE MOPPEPROVET!!!!

Känner miig sååå jävla glad att jag klarade provet idag och de var verkligen gränsfall! De minsta man skulle ha för godkänt var 52 och jag hade precis 52 rätt! Men nu har jag fått de så gissa vem som snart ska moppa ut till stallet för att spendera kvällen med mina 2 älsklingar!<3

Sen kom jag på imorse att jag ska tävla imorn med Gucci i Vindeln så frågan är ju om man ska känna igenom honom idag på banan ett par minuter eller om jag ska rida i skogen.. Får se hur jag gör för daaaaamn de är varmt ute och då känns de skönt att rida i skogen. Sen ska jag putsa utrustningen och packa och geja och sen hoppas att jag inte dör i värmen:)

Näe nu ska jag snart skjutsa Maja till nydala vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback