I want to make you feel better

Då var sista dagen i skolan avklarad å imorn äre skolavslutniiiiiiiing!!!:D
Känns bara sååå jäkla underbart och sen är man heltfri i typ 2 månader!

Idag har jag varit ute å hämtat mitt körkort som har kommit och de är ju superkul att man ser ut som ett mongo på de också-.-' kommer absoult inte visa de för någon om jag verkligen inte behöver..
Har också varit hos Världens Finaste Ponny och tagit en prom med henne i skogen:)

Nu känner jag mig småttfebrig efter att i typ 1 vecka gått omkring å frysit å svettats om vartannat men de är bara att hålla ut tills imorn då man ska anstränga sig för att se fin ut:P

Näe nu ska jag nog ta en powernap vi hörs pusshejj<3







Vad sent ni slutar skolan, jag slutade för en vecka sedan! när börjar ni i höst igen?

2011-06-14 » 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback