Im going to love you like I never been hurt before

Blev nästan en heldag i stallet idag :) Hade först hopplektion för Elsa och Greta och de gick bara bra de var så duktiga trots att det var superduper varmt och blåste storm:P
Undertiden fick Gucci gå på betet en stund. Sen gick jag en lite prom med Tingis och betade henne och sen tog jag in Gucci och red på banan i ungefär 30 minuter, kände bara igenom lite snabbt i alla gångarter men vi fick ett lite hastigt avbrott där i slutet när Gucci snubblade till i galoppen och sen måste han ha trampat snett eller nått för sen så gick han lite orent så då valde jag att skritta honom ett par minuter och sen travade jag lite för att känna hur han gick men då var de helt normalt igen. Fick typ halvt hjärtattack där ett tag men nu är allt bra igen:) Sen så försökte jag skrubba honom i ansiktet med en svamp eftersom han har fått massa svartbruna smutsfläckar i ansiktet men de blev väll inte precis någon större skillnad av att jag skrubbade de. Har också packat alla saker som behövs imorn och klockan 06.00 rullar vi ifrån stallet!! Måste typ gå upp halv 5 vilket inte känns speciellt taggat men men..

Sen nu har jag tvättat håret med silver schampo + balsam + någon annan grej för att få bort lite oranga toner och det blev väll kanske lite skillnad. Fast nu orkar jag typ inte bry mig om hur de ser ut, Men det känns ändå mindre hemskt än vad jag trodde de skulle göra så jag överlever noog:)

Lägger in en skabbig bild på en osminkad tjej här nu så får ni iallfall se hur de ser ut men vi hörs imorn pusshejj<3

Fast de är lite skumt ljus också(A)








vars har du gjort den dära fina tröjjan ? :)

2011-06-04 » 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback