Not like the others

Skolavslutning idag! FRIHET!!!

Dagen har först spenderats meed Becca på stan drog man vidare till stalle å red Gucci :)
Sen drog jag vidare till Manda och här sitter jag nu :) Vi har typ suttit nere vid vattnet hela kvällen å ba snackat å käkat godis^^, hehe sen blev vi ju smått uppätna av alla myggjävlar också... men på tal om jävlar så kan de som målade med spritpenna på mina backspeglar osv gå och ta sig någonstans!! Helvetes jävla ungjävlar!!! Kan ju säga att jag var något överförbannad om man säger så..jag upprepade typ en miljard gånger : De målade på min fucking moppe!! Lät typ som Ross om hans Sandwich:P haha ni som ser vänner fattar nog vad jag menar. Kan ju bara säga tur för de att de gick att ta bort med vatten för annars hade jag dampat sönder mer än vad jag gjorde! Jävla idioter!!

Hehe ursäkta mitt hemska språk men undefär sådär glad var jag... fast hundra gånger värre (A)

äsch nu är allt borta och jag är glad igen:) men nu tycker Manda jag är tråkig haha vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback