Sometimes my mind plays tricks on me

Kan ju bara säga godmorgon världen jag lever! Vilket är typ otroligt eftersom man mer eller mindre dog i värmen när man gick med packningen i typ 1 ½ timma och sen dog man igen när man välte med båten så man fick glida me i strömmen typ 300 meter innan man kunde stanna och då frös man ju sönder!!
Sen så har jag sovit i mindre än en timma under natten och de var sjuktkallt och de var sjukttrångt eftersom jag delade sovsäck och sen blev jag petad i örat när jag höll på att somna -.-'
Sen så var man ju sådär lagom vaken i morse och sen har man fortsatt att paddla 2 timmar neråt och bränt sig i ansiktet och axlarna och sen när vi kom hem runt 1 har jag stupat i säng och blev väckt av mamma halv 6 eftersom jag måste kunna sova i natt också.. men de är ingen risk att jag är vaken, känner mig som en zomibe och vettetusan vilken tid på dygnet de är för mig, känns som morgon fast ändå inte..

Iallfall så har de varit in med Tingis nu och hon är bra!!<3
Hon hade inte ens en antydan till någonting och hon ska få komma ut ur sin lilla hage och sen ska vi ta av henne skorna på måndag och låta henne vara utan i 2 veckor och sen verkar de som om vi får rida igång henne!:D

Är så glad för att allt är bra ingen!
Nu är de bara att kämpa sig fram igen<3

Näe moppeplugg står på mitt schema och imorn skriver jag provet! Om jag inte klarar de kommer jag få psyk!!
Vi hörs pusshejj<3






» Emma

Skönt att allt var bra med Tingeling, hon är verkligen en super fin och mysig ponny :)

2011-06-08 » 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback