Trying to find you in my dream

Då har man nyss kommit hem från världens bästa ponny och hunnit duscha för 4 gången idag:P
Red på pelhamet idag och känner att jag förmodligen kommer måsta göra de ett tag framöver för hon är så helvetes jävla stark och superpigg!
Hon är väldigt tittig och spänd också när man rider runt och hon blir typ rädd och hoppar till för de minsta och sen i traven var hon verkligen suuuuuper spänd ibörjan, var verkligen som att sitta på en laddad kanon som vilket sekund som helst kunde flyga i luften! Efter ett tag lugnade hon ner sig och kunde slappna av lite bättre men inte fullt ut. Men de kommer bli bättre nu när jag börjar rida henne mer :)
Imorn planerar jag att rida på ängen igen och nu får jag öka upp till 10 minuter trav:)
Funderar på att även rida Gucci på ängen de beror lite pååå, annars ska jag rida vid älven.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback