We'll be free to live our lives

Känner mig riktigt hurtig som klev upp klockan 7 och var i stallet kvart i 8a:)

Red först Tingis för första gången på 4 veckor och de gick bara bra!:D Hon var ganska stark och seg i munnen men hon skötte sig bra och de ska bli så kul att få sätta igång henne igen!:) Ska trava lika länge imorn också innan jag får öka upp till dubbla på fredag :)

Efter jag ridit Tingis red jag och Elin ut, hon hade lånat en islänning och jag red Gucci :) Red bort till fotbollsplanen där jag red igenom honom lite och sedan bytte jag och Elin häst:) De gick bara bra för de och de såg mycke bättre ut än förra gången så de blir nog inga problem för de:) Själv fick jag rida isis för första gången vilket kändes ovant men kul:P Haha känner att jag inte var så duktig på att komma på vilken gångart jag red i eftersom de kändes enormt konstigt som jättelångsam trav fast den typ skrittade med bakdelen och de var rätt skönt att sitta i, men jag tror iallfall att de var någon slags tölt:P Men sen när jag fattade galopp kändes de skönt att kunna rida i en gångart jag kände igen:P

Sen så hämtade jag upp Manda och vi drog ner till nydala och solade och badade lite, De gillas skaarpt!:D

Imorn är planen att Gucci ska få vila och att jag ska rida Tingis som idag. Jobbar ju imorn också så frågan är om jag ska vara duktig och kliva upp tidigt och åka ut till de. Tror faktiskt att de blir så, för då har man kvällen fri sen!

Näe hoppas ni har de bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback