What have I done to deserve this

Godmorgon, världen, folket,bloggläsare medmera:)

kan säga att våran kväll var ganska asm tills jag somnade när vi skulle titta på vänner:P haha klockan var faktiskt 3 då så då är de faktiskt okej att somna :P Sen har jag sovit som en liten gris hela natten och sen vaknade jag runt halv 12 :) Nu är jag faktiskt redan hemma eftersom någonting var stört med Mandas öga så hon skulle åka till sjukhuse å kolla de. Jobbigt läge så de var bara för mig att moppa hem igen.
Just nu sitter jag å äter frukost/lunch sen planeras en prom med världens sötaste hund och sen en tur till världens sötaste hästar:) Gucci ska få sig en genomkörare på banan och Tingis en prom i skogen eller så leker vi nog lite på banan.

Idag ska jag också göra ett tappert försök att färga håret igen för att fortsätta gå mot blond men när jag ser alla bilder från när jag är mörkhårig får man faktiskt liite ångest över att de är ljust igen. Men men nu äre som de är får bli mörk igen till vintern:)

Näe hoppas att ni har en bra dag för de ska jag ha vi hörspussehhjj<3

 haha älskaaar bilden:P





Vad kostade det att frakta Gucci upp till norrland? :)

2011-06-16 » 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback