Where I use to be I'm not even there

Gick en prom med Tingis i skogen och hon skötte sig bara bra:) Släppte sedan ihop henne och Gucci i beteshagen å de gick bara bra:) Typ första gången hon inte surade på honom när man släppte ihop de:P haha Tingis tycker verkligen inte om honom, hon är skitsur på honom hela tiden å så fort hon tycker han kommer för nära så jagar hon iväg honom -.-' min älskade lilla sur bitch!<3

Imorn så har jag insläpp och under dagen ska jag gå på stan med Manda:) Ska bli riktigt trevligt trotts att jag är pank så kommer nog inte köpa någonting... fast pappa är skyldig mig 300 spänn så vi får väll se(A)

Näe men hoppas ni haft en bra dag så hörs vi pusshejj<3



på den tiden han fortfarande var ren i ansiktet-.-'






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback